Prodávejte víc díky PPC reklamě. Jak?
V rámci svého online podnikání můžete používat řadu zajímavých nástrojů, díky kterým zefektivníte prodejní procesy a zvýšíte dosažené obraty. Mezi nejlepší pomocníky, na které se můžete obrátit v případě, že prodáváte nějaký produkt nebo službu, patří PPC reklama, jež je nejen poměrně levnou záležitostí, ale je především flexibilním řešením. Abyste díky PPC reklamě prodávali ještě víc než doposud, pojďme si odtajnit několik tipů.
Určete správná klíčová slova
Aby byla PPC reklama efektivní, musí být zacílená na vaše potenciální klienty. A ty je nutné nejen definovat, ale také zjistit, jaké výrazy jsou v souvislosti s vámi nabízenou službou nebo produktem vyhledávané. Tato klíčová slova jsou důležitá, bez nich nebude PPC kampaň efektivní.
Dnes rozeznáváme několik typů klíčových slov. Existují klíčová slova ve volné shodě, které se vyhodnocující jako související. Poté klíčová slova v takzvané frázové shodě čili když jsou obsažená klíčová slova v přesně zadaném pořadí. Dále existují klíčová slova v přesné shodě a takzvaná vylučující klíčová slova, díky kterým minimalizujte dopad reklamy na ty, na které reálně necílíte čili uspoříte budget, se kterým se v reklamě pracuje.
Umístěte svou reklamu na správná místa
Abyste prodávali díky PPC reklamě víc, budete muset se soustředit na správná místa. Umístěte bannery tam, kde to ve vašem případě dává ten největší smysl. PPC reklama se může objevit ve vyhledávání, ale nejen zde.
Ať už nakonec umístíte reklamu kamkoliv, pamatujte na jedno – samotná reklama není samospásná. Pokud se nebude budit dobrý dojem ze vstupní stránky, nákup se stejně neprovede. Zapracujte proto nejen na nastavení reklamní kampaně, ale také na místě, kam bude reklama směřovat.
Požádejte o pomoc dynamický retargeting
Své šance na úspěch dále zvýšíte například tím stylem, když začnete používat retargeting. Mluvíme o velmi efektivním způsobu, jak propagovat svůj e-shop. Zboží totiž v rámci retargetingu ukážete zákazníkům, jež si ho sice prohlédli, ale doposud nenakoupili.
Co je to dynamický retargeting?
Dynamický retargeting umožňuje efektivní oslovování potenciálních zákazníků s konkrétními produkty nebo službami, které je zajímají. Tímto způsobem můžete zvýšit pravděpodobnost konverze, protože reklamy jsou relevantní a oslovují uživatele s tím, co již projevili zájem. Tato forma retargetingu je velmi užitečná pro e-shopy, které chtějí přilákat zpět potenciální zákazníky a podpořit dokončení nákupu.